manipulácia, manipulátor, manipulátori, komunikácia, rozhovor, hádka, problém, psychológia, NLP, vyjednávanie

Zažili ste v prítomnosti niekoho iného, že ste sa necítili dobre a zdalo sa vám, ako keby vás manipuloval? 

Stiahnite si ZADARMO tento rýchly návod, ktorý vám bez potreby poznať psychológiu odhalí, kedy vás niekto manipuluje a ako sa tomu ubrániť.

Súčasťou je aj checklist, vďaka ktorému si detailne môžete porovnať a otestovať, či ten človek vykazuje správanie manipulátora.

CHCEM ZADARMO ODHALIŤ MANIPULÁTOROV

Dajte mi chvíľu času a ja vám odhalím, ako môžete svojim zákazníkom predávať drahšie a viac, ako konkurencia

 Dá sa vôbec predávať drahšie ako konkurencia, keď si môžu dovoliť dať veľmi nízke ceny a zdá sa, že ľudia chodia len k nim?

Pravdou je, že aj v dnešnej dobe existuje stále veľa podnikateľov, ktorí sa snažia konkurenciu podliezť nízkymi cenami a myslia si, že: 

  • webstránky treba mať vyčačkané, pretože predáva dizajn webu
  • ak si predajné texty napíšu sami, tak ušetria peniaze a čas
  • si stačí kúpiť databázu emailov a začať rozposielať spam
  • referencie nikto nečíta prípadne stačí, keď ich pošlú na vyžiadanie
  • pri eshopoch sa predajné stránky nedajú použiť
  • stačí jedenkrát vytvoriť web alebo predajné texty a bude to fungovať 10 rokov rovnako skvele
  • majú web vysoko funkčný a príčinu neúspechu zvádzajú na všetko iné (na reklamu a članky, FB atď...)

Práve vďaka uvedeným dôvodom (a to ich je omnoho viac) je ešte stále veľká možnosť vyhrávať súboje o zákazníkov a budovať biznis, ktorý naozaj zarába peniaze. Pokiaľ však podnikateľ slepo dôveruje veciam podobným tomu, o ktorých ste si prečítali vyššie, len ťažko sa niekam posunie. 

V podstate som to kedysi nevedel ani ja a výrazne som na tom strácal. Veril som rôznym internetovým bludom a niekoľkokrát som sa sklamal. Napríklad keď som investoval do kupovanej databázy a začal hromadne rozosielať. A výsledok? Z viac ako tisícky poslaných emailov sa mi ozval jeden človek. Našťastie mi rýchlo došlo, že tadiaľto cesta nevedie.

Všetko sa ale zlomilo vďaka predajnej stránke a fenomenálnemu obratu

Ak ste si čítali môj príbeh, tak ste zistili, že sa mi vďaka tajným stratégiám amerických webov a vďaka tomu, že sa venujem psychológii vplyvu podarilo urobiť predajnú stránku, ktorá zaznamenala fenomenálny úspech a vyrobila obrat cez 400 000€. "Wow, to je bomba" :povedal som si. 

Vtedy som pochopil, akú veľkú silu môže mať, keď sa človek naučí pomocou svojej prezentácie prehovárať svojim potenciálnym zákazníkom takpovediac do duše.

A čo sa týka stratégií amerických predajných webov, tie stále používam pri vytváraní ďalších a ďalších predajných stránok a aj vám veľmi rád pomôžem dať:

STOP stratám vďaka nefunkčným webom 
STOP podpriemerným textom
STOP vyhadzovaniu peňazí za predražené služby od amatérov

Ako vám pomôžem dosiahnuť úspech?

  • Vytvorím vám úderné predajné texty
    Ktoré budú magneticky získavať pozornosť vašich potenciálnych zákazníkov a potom, čo sa ich dotknú na správnych miestach, v nich vytvoria túžbu vlastniť vaše produkty alebo služby.
  • Napíšem pre Vás predajné stránky
    Vytvorím vám predajné stránky, vďaka ktorým sa už dlhodobo darí americkým predajným webom vytvárať vysoké obraty
  • Zrepasujem vám aktuálne texty
    Máte prezentácie, ebooky, predajné stránky alebo len texty na letákoch a cítite, že vám nefungujú, prípadne ste to zistili na základe testovania? Pošlite mi ich a ja vám ich zrepasujem tak, aby naozaj fungovali, ako od nich očakávate.
  • Vypracujem vám psychologický rozbor ideálneho klienta
    Aby ste sa vyhli robeniu všetkého pre nikoho, bude potrebné, aby ste detailne spoznali a prenikli do mysle ľudí, od ktorých si chcete nechať platiť. To spôsobí, že budete vedieť, na koho cieliť reklamu, čo ich nadchne, zaujme a ako napĺňať ich túžby.
  • Napíšem vám expertný príbeh
    Pretože len úchvatný životný príbeh nadchne potenciálnych klientov, zvýši kredibilitu a vyvolá túžbu zistiť o jeho majiteľovi viac.
  • Ošetrím vám predajné a reklamné texty
    Akým spôsobom? Jednoducho vám do nich implantujem psychológiu predaja ktorá spôsobí, že si od vás radi budú kupovať aj ľudia, ktorí na vás a váš web natrafia omylom.
  • Urobím vám hĺbkovú analýzu webu
    Na konzultácii si s vami prejdem kompletne celý web od A po Z a vysvetlím vám, čo vás pripravuje o zisk, ktoré prvky je treba dodať a ktoré naopak vymazať tak, aby ste vo výsledku pocítili, že ste účinnosť svojho webu zmnohonásobili.
  • Ušetrím vám roky trápenia
    Ušetrím vás od trápenia a zdĺhavého hľadania informácií, aby ste zvládli veci robiť rýchlejšie a účinnejšie, než to zvládajú ostatní
  • Zbavím vás stresu z tvorby kvalitného obsahu
    Máte stres z toho, či dokážete úderný obsah napísať sám? Keď budeme konzultovať, tak prediskutujeme texty, ktoré potrebujete aby som vytvoril a následne všetko hodíte na mňa. Potom si už len chvíľu počkáte na hotový výsledok.
  • Hacknem vašu konkurenciu
    Práve ste zistili, že konkurencií sa darí ďaleko lepšie, ako vám a neviete, ako to robia? Rád sa pozriem pod lupou na to, ako to robia a vysvetlím vám, z čoho ich úspech pramení.

S pomocou psychológie predaja vám ďalej odhalím

Akými slovami na webe zaujať

Akými slovami očaríte ľudí + psychológiu zmyslových a hypnotických slov zameranú na rôzne benefity či prežitky.

Ako zistiť, čo vám na webe funguje

+ Pokročilé možnosti sledovania úspešnosti jednotlivých prvkov na webe.

Ako tvoriť predajné stránky

Čo musí obsahovať a ako máte vytvoriť predajnú stránku tak, aby vám dokázala zarábať peniaze

Kde a ako zvýrazniť benefity pre klientov

Čo je v prvom rade kľúčové, na čo zabúda 90% podnikateľov, je zobrazovať výhody pre klienta. A to nehovorím o tom, že nevedia, ako ich správne písať tak, aby ľudí skutočne priťahovali.

Neuromarketing a psychológiu vplyvu

Naučím vás základné a aj pokročilé stratégie prameniace z psychológie vplyvu, pre zisk neférovej komunikačnej a konkurenčnej výhody.

Psychológiu dokonalého príbehu

Ako zachytiť vás a vašu firmu, víziu, poslanie... do príbehu, ktorým magneticky zachytíte pozornosť svojich potenciálnych klientov a zákazníkov.

Dovoľte si teraz odpovedať na nasledovné otázky:

„Aké by to bolo a ako veľmi by sa mi vyplatilo, keby som dokázal vyššie uvedené body ovládnuť a zaviesť ich do môjho podnikania?“

„Páčilo by sa mi, keby sa niekoľko desiatok, možno stoviek eur investovaných do mojej spolupráce s Danielom, mnohonásobne vrátilo v podobe navýšenia zisku a generovania nových zákazníkov?“

Napokon, presvedčte sa sami reakciami tých, ktorým som už pomohol:

Ahoj Dane, Dekuji Ti moc za praci, kterou jsi udelal. Rozhodne mi to moc pomohlo. Otevrelo mi to oci. Bylo to moc uzitecne. Jsem maximalne spokojena. Moc se vsak omlouvam, ze jsem Ti nepodekovala driv. Nestihala jsem. Ješte jednou moc děkuji a prěji Ti hodne zdaru a úspechu v Tvem projektu. (reakcia na analýzu webu v rámci psychológie predaja)

Tamara LyapustinaPerfect language

Pri vytváraní môjho webu som natrafil na Daniela úplnou náhodou. Zo začiatku som netušil, aké sú jeho skúsenosti v písaní obsahu, ale už po prečítaní prvých viet som vedel, že je profík vo svojom obore. Vytvoril mi texty ktoré boli nie len pútavé, ale dokázali zároveň predávať. Okrem napísania predajných textov mi zároveň aj poradil, aké zmeny na webe zaviesť tak, aby to viedlo k zvýšeniu predaja. Daniel, patri ti veľká vďaka. Cením si každú jednu tvoju radu a pomoc.

Pavol RujakZakladateľ firmy ABEK SK, s.r.o.

Daniel mi odovzdáva množstvo tipov a rád, ktorými neustále vylepšujem svoje podnikanie. Najviac si cením moderné a naozaj vysoko efektívne nástroje komunikácie, ktoré s Danielom neustále testujeme a zavádzame do mojej každodennej praxe, čím sa výrazne posilňuje môj vplyv na mojich či už súčasných, tak aj budúcich zákazníkov. Hypnotický jazyk, kladenie správnych otázok, či tvorba myšlienkových máp je len pár nástrojov z Danielovho repetoára, ktoré mi dramaticky vylepšili spôsob vedenia mojej firmy.

Miroslav HrivíkRiaditeľ vzdelávacej spoločnosti MIDARO
Chcem predávať drahšie a viac, ako konkurencia

Komu je psychológia predaja určená a kto vďaka nej zažije úspech?

Psychológia predaja na internete je určená pre každého, kto chce zvýšiť výkon svojho podnikania, zvýšiť svoj zisk a podnikať s vyššou efektivitou

Podnikanie prosperuje len za predpokladu, že plní klientom túžby a pomáha im dostať sa z trápení, ktoré majú. Práve vďaka psychológii predaja je možné tieto túžby a trápenia odhaľovať a na základe toho vytvárať ponuku, pri ktorej ľudia ihneď otvárajú svoje peňaženky. 

Ako som písal už na začiatku, aj v dnešnej zrýchľujúcej sa dobe existuje stále veľa podnikateľov, ktorí sa stávajú novodobými dinosaurusmi a nechápu dôležitosť vzdelávania sa, a zavádzania psychológie predaja do praxe.

Na základe ich osudových chýb sa vám otvárajú nové možnosti, s ktorými ich môžete ľahko prekonať a podnikať efektívnejšie, jednoduchšie a s vyšším ziskom.

Aká je investícia pre zisk internetového
a predajného know how?

  • Každá služba pre podnikateľa je jedinečná a preto k oceňovaniu týchto výkonov pristupujem individuálne podľa rozsahu a obtiažnosti objednávky
  • Konzultáciu uskutočníme ONLINE z pohodlia domova alebo kancelárie cez skype
  • Po našej vzájomnej dohode sa môžeme stretnúť aj osobne a to na mieste, ktoré si spoločne určíme a bude pre nás najpríjemnejšie

100% vám garantujem vrátenie peňazí

Aj na spoluprácu v oblasti psychológie predaja Vám dávam 100% záruku vrátenia peňazí. To znamená, že ak po našej spolupráci zbadáte nízky prínos, tak Vám vrátim všetky Vaše peniaze. Prečo si môžem dovoliť takúto garanciu? Pretože som presvedčený o výhodách našej spolupráce a dám do nej maximum síl tak, aby som Vás zaradil medzi ďalších spokojných zákazníkov, ktorým som pomáhal napĺňať ich biznisové a marketingové ciele.

Začnime zadarmo 15 minútovou konzultáciou
alebo analýzou vašej webstránky

V rámci psychológie predaja máte zadarmo prvú 15 minútovú konzultáciu, prípadne krátku analýzu webstránky, ktoré prebehnú čo najskôr potom, ako vyplníte a odošlete kontaktný formulár. V prípade krátkej analýzy vám vypracujem video analýzu vášho webu, behom ktorej vám zhodnotím efektivitu webu a ihneď navrhnem riešenia. Ak ale budete chcieť krátke poradenstvo zdarma, tak vám zavolám a buď si ujasníme detaily našej spolupráce alebo sa môžeme baviť na akúkoľvek tému, ktorá Vás zaujíma.

Psychológia predaja na internete je, ako keby ste používali Porsche, zatiaľ čo všetci ostatní jazdia na trabantoch.

Jej najväčšou výhodou je sila presnosti, vďaka ktorej odhaľuje potreby, priania, túžby a trápenie vašich klientov, a následne im pomocou textov a ponuky produktov a služieb dodáva presne to, čo potrebujú.

Kliknite na tlačidlo, vyplňte kontaktný formulár a posuňte práve vďaka psychológii predaja svoje podnikanie a zisk na vyššiu úroveň.

Chcem predávať drahšie a viac, ako konkurencia