Pre začínajúcich aj pokročilých podnikateľov, marketérov a obchodníkov:

Odhaľte tajomstvá psychológie predaja a NLP v online marketingu, a ako sa mi podarilo vytvoriť jednostránkový web s obratom takmer 400 000€ za pol roka.


02.01.2018 Daniel Marčan, NLP Master

Pravdou je, že obrat takmer 400 000€ za pol roka, len vďaka jednej predajnej stránke a správnej predajnej stratégii, sa môže niekomu zdať ako veľká utópia alebo veľmi vzdialený sen.

Keď si spomeniem na situáciu spred pár rokov, tak aj mne by sa pri pohľade na takto vynikajúci výsledok prevrátili oči a možno by som neveriacky krútil hlavou ešte predtým, než by som to zavrel, pretože by sa mi to zdalo pochybné a nedôveryhodné.

To ale bolo v čase, keď som ešte len objavoval triky, stratégie a postupy najlepších copywriterov, NLP a psychológie predaja, ktoré som postupne začal dávať dohromady, aby som neskôr dokázal tvoriť takto úspešné predajné stránky.

Aj Vy sa trápite s...?

Ešte predtým, než vám odhalím ďalšie podrobnosti, zamyslite sa na chvíľu nad nasledovnými otázkami:

  • Snažili ste sa napísať si predajné texty sami a aj ste to robili ako ste najlepšie vedeli, ale nefungovalo to, alebo ste zo seba nevypotili ani čiarku, pretože ste nevedeli, ako začať?
  • Už sa vám stalo, že ste naliali veľké peniaze do reklamy a priniesli ste na stránky hromady návštevníkov, ale výsledky nakoniec neboli také, ako ste očakávali?
  • Stále nechápete, ako to robia profi copywriteri a aké tajomstvá používajú najlepší marketéri, keď sa im tak darí a toľko zarábajú?
  • Radi by ste vedeli, prečo určité weby, e-shopy, letáky, reklamy... zarábajú ďaleko viac, ako ostatné a ako to konečne využiť vo svoj prospech, aby ste ľahko prekonali konkurenciu a zvýšili svoje zisky?
  • Chcete naštartovať alebo posunúť svoj biznis ďalej, alebo sa vyhnúť krachu a získať ďaleko viac klientov, ale stále sa trápite, pretože neviete, ako na to?

Pravdepodobne sa vám v mysli vynorili spomienky na rôzne podnikateľské okamihy, ktoré sú viac či menej spojené s otázkami vyššie. Neviem, ako veľmi vás to prekvapí, ale tieto problémy trápia drvivú väčšinu podnikateľov. Ale práve to je na tom to skvelé, pretože pokiaľ získate a následne použijete kľúčové know how, tak ich môžete ľahko predbehnúť a začať dosahovať omnoho lepšie výsledky aj v tvrdom konkurenčnom boji.

Ako som pomohol uspieť svojmu priateľovi a čo sa dialo ďalej?

Poďme sa ale vrátiť k nášmu vysoko výkonnému predajnému webu, ktorý vytvoril obrat takmer 400 000€. Bol to práve môj výborný priateľ, ktorý ma požiadal o láskavosť, aby som mu na základe mojich skúsenosti pomohol vytvoriť predajný web, ktorý by predal jeho vzdelávacie kurzy v oblasti účtovníctva. Slovo dalo slovo a ja som sa pustil do práce. Behom niekoľkých dní usilovnej práce vznikla predajná stránka, do ktorej som implantoval psychológiu predaja a pokročilé stratégie z neuromarketingu a lingvistickej časti psychológie vplyvu NLP. Tento mix neskôr magneticky pritiahol okolo 500 klientov z celého Slovenska, ktorí vygenerovali spomínaný obrat.

Samozrejme, za extrémny úspech tejto kampane vďačí môj priateľ aj ďalším prvkom, ktoré vo svojej kampani použil a s ktorými som mu taktiež pomáhal. Najdôležitejšie však bolo, aby sa na chvíľku zastavil a začal myslieť ako jeho ideálni klienti, aby neskôr na základe toho vytvoril takú ponuku, ktorá ich ako silný magnet pritiahne a vytvorí v nich podmanivú túžbu prihlásiť sa. Potom už nebol problém použiť tie správne prvky a presne také texty, ktoré tento fenomenálny úspech zabezpečili.

Teraz si na chvíľu predstavte, že tieto stratégie ovládate a vo svojej moci máte tajomstvá, ktoré používajú najlepší predajcovia a marketéri po svete.

Ako veľmi by sa vám páčilo, ak by vám tieto stratégie, postupy a tajomstvá psychológie predaja:

  • zvyšovali predaje a s tým spojené zisky?
  • pomáhali a uľahčovali podnikanie?
  • boli prospešné pri budovaní nového biznisu a získavaní klientov?
  • pridali novú schopnosť stať sa mimoriadne presvedčivý a to nielen v textoch, ale aj v rozhovoroch?
  • zabezpečili uznanie a obdivné pohľady konkurencie a klientov?
  • pomohli vyhnúť sa pochybným návodom a špekulantom, ktorý za drahé peniaze predávajú málo funkčné riešenia?
  • umožnili získať značnú prevahu nad konkurenciou?

Že sa vám už objavila v mysli predstava, ako by ste to ocenili a zúžitkovali?

Aby som vám s tým pomohol a naučil vás kľúčové prvky tvorby pozornosti a túžby po vašich produktoch a službách, povyťahoval som tie najlepšie nástroje a postupy z psychológie presviedčania, vplyvu (NLP) a predaja na internete a na ich základe som vytvoril unikátny workshop:

Tajomstvá psychológie predaja a NLP v online marketingu

A ako pomocou šikovných zmien v myslení aplikovaných do marketingovej praxe, môžete predísť krachu a dosiahnuť výnimočných výsledkov


Pretože vám na tomto workshope behom dvoch dní odhalím tajomstvá psychológie vplyvu NLP a internetového predaja, tak po jeho absolvovaní budete schopný zvýšiť svoje zisky a vytvárať lákavé ponuky zamerané presne tým smerom, ktorým sa uberajú túžby zákazníkov. Na základe toho už pre vás nebude namáhavé vytvoriť silne lákavé predajné texty a zvýšiť svoje predaje, čo bude príjemný spôsob, ako pracovať s vyššou úspešnosťou a s využitím menšieho množstva času.

Kde a kedy?

Tento workshop bude prebiehať v dňoch 27 - 28.1.2018 (Sobota a Nedeľa), v čase od 09:00 do 18:00, v priestoroch villy Nečas v Žiline (pri Celulózke 3494 - oproti autobazáru aaa auto). V cene je zahrnuté kurzovné, tréningový materiál, ľahké občerstvenie a pitný režim.

Čo všetko sa na tomto workshope naučíte?

Odhalenia o tom, ako písať pravomozgové pestré texty, ktoré priťahujú pohľady klientov a navyšujú predaje

Už ste sa niekedy zamysleli nad tým, prečo ste nemohli od niektorých textov a príbehov v knihách odlepiť oči a čo všetko za tým je, ale nemohli ste na nič prísť? V tomto smere je kľúčová práve voľba slov, ktoré používate ako pri písaní a tvorbe textov, tak pri komunikácii s ľuďmi. Správny výber slov a využívanie lingvistických stratégií, vám umožní nielen tajne pôsobiť na ľudí a získavať nevyditeľný vplyv, ale aj premieňať viac návštevníkov svojich stránok a obchodov na trvale platiacich zákazníkov.

Hlboké pochopenie skutočných potrieb svojich klientov, ktoré nepozná 99% podnikateľov

Niekto raz povedal, že biznis vzniká spájaním zákazníkovho problému s jeho riešeniami. A teda na to, aby ste boli fenomenálne úspešný, budete potrebovať nahliadnuť do psychiky svojich klientov a dať im presne to, čo chcú. To všetko budeme preberať do hĺbky tak, aby ste dokázali presne pôsobiť na najcitlivejšie miesta svojich zákazníkov a dokázali odhaliť svojich vlastných ideálnych klientov.

Neuromarketing a psychológiu vplyvu + myšlienkové stratégie pre pochopenie podvedomých túžob svojich klientov

Spoločne sa pozrieme nielen na neurotriky v písanej a hovorovej konverzácii, ale aj do psychológie tvorby otázok a postupov z lingvistickej časti NLP pre zisk masívneho vplyvu, ktoré svojou jednoduchosťou šokujú väčšinu podnikateľov + tvorba príťažlivých názvov za príťažlivé peniaze.

Ako vytvoriť hviezdny príbeh o vašej firme, ktorí budú ľudia milovať

Práve príbehy sú jeden z kľúčových prvkov, na ktorý podnikatelia zabúdajú a pritom pôsobia na ľudí úderne a ako magnet. Aby ste ho dokázali vytvoriť špičkový, odhalím vám nie troj... ale rovno desaťkrokovú štruktúru príbehu, za ktorú by sa nemusel hanbiť ani holyvoodsky scenárista. (mimochodom, drvivá väčšina filmárov ju používa a na základe toho ich filmy dosahujú u ľudí úspech)

Psychológia tvorby predajných stránok, ktoré vám môžu zarobiť státisíce

Áno. Správne vytvorená predajná stránka musí obsahovať dôležité prvky, a tie musia byť namixované tým správnym spôsobom. Vďaka takýmto stránkam sa už dlhodobo darí americkým webom dosahovať obrovské zisky a rovnako tak každému, kto ich tvorbu ovláda. Preto si rozoberieme, ktoré prvky môžete a musíte použiť a kde sa inšpirovať tak, aby ste princípy predajných stránok pochopili a dokázali vytvoriť aj sami.

Kto vám tým správnym tempom odhalí tajomstvá psychológie internetového predaja a NLP?


Daniel Marčan

Daniel je certifikovaný NLP Master a absolvoval viac ako 300 hodín výcvikov v NLP a hypnóze a venuje sa psychológií predaja na internete.

Unikátnym typom psychológie sa začal zaoberať pred viac, ako troma rokmi a postupne odhalil aj tajomstvá psychológie predaja na internete. Jeden z jeho najväčších úspechov v tejto oblasti, je vytvorenie predajnej stránky, ktorá vygenerovala obrat takmer 400 000€. Stalo sa tak na základe spojenia psychológie vplyvu NLP a stratégií amerických predajných webov.

V súčasnosti pomáha podnikateľom zvyšovať výkon ich webov a už onedlho sa z neho stane NLP lektor, pod vedením NLP Inštitútu Zorice Gajič.

Práve behom stretnutia s Danielom, sa ďalej môžete tešiť na:

  • Pochopenie o tom, kde a kedy vzniká skutočný vplyv
  • Odhalenia o tom, ktoré prvky na internete vás oberajú o zisk bez toho, že by ste o tom vedeli
  • Psychológiu tvorby nadpisov a rafinované triky, s ktorými vytvoríte tento kľúčový prvok čo najlepšie
  • Čo je zodpovedné za stratu záujmu o vaše produkty a služby a ako to napraviť
  • Ako naše vnímanie okolitého sveta ovplyvňuje náš jazyk a ako to použiť pri prezentácii spoločnosti, firmy, podnikania alebo kdekoľvek chcete
  • Analýza úspešnosti webstránok alebo predajných textov podľa výberu
  • O čo sa musíte oprieť, ak chcete predávať úspešnejšie, než 97% podnikateľov
  • Ktorý prvok vám trvale navýši predaje aj bez toho, že by si to zákazníci všimli
  • Ako na webe premyslene rozmiestňovať rôzne prvky
  • Podvedomé myšlienkové stratégie ľudí pre zmaximalizovanie vplyvu, ktoré vám pomôžu dosahovať vyššie obraty
  • Tajomstvo strategického používania otázok nielen v online (pri tvorbe textov) ale aj offline svete
  • Ako rafinovane vytvoriť potrebu služby alebo produktu
  • Z-efekt, po použití ktorého vzniká extrémne silná príťažlivosť
  • Ako využívať doslova hypnotizujúci jazyk pri tvorbe textov
  • Top nástroje a zdroje - ich plusy a mínusy
  • Nepríjemné pravdy o ovplyvňovaní a internetovom predaji, ktoré podnikatelia nechcú počúvať a vďaka ktorým prichádzajú o zákazníkov a tým pádom o zisk
  • Prečo nemôžete zveriť písanie svojich predajných textov hocikomu
  • Tajomstvo amerických jednostránkových webov, ktoré zarábajú státisíce – stratégie a návody
  • Tip za milión, vďaka ktorému vytvoríte produkty, o ktoré sa ľudia pobijú
  • Rôzne príklady z praxe, na ktorých odhalíte (ne)funkčnosť komunikačných a marketingových prvkov
  • Nezmysly a amatérizmus na weboch, ktoré stoja podnikateľov veľké peniaze
  • Testovanie úspešnosti a jednoduchý NLP tip pre úspech
  • Kde hľadať inšpiráciu a zdroje, s ktorými ľahko prekonáte aj tvrdšiu konkurenciu
  • Ako sa vyhnúť drahým chybám v textoch, ktoré robí drvivá väčšina podnikateľov a dokonca aj profesionálnych copywriterov
  • Ako skopírovať myslenie najlepších expertov a na základe toho dosahovať úspech
  • Existuje vôbec podprahové ovplyvňovanie? - mýty vs. pravdy
  • Čo vlastne ľudia naozaj chcú a za čo sú vám ochotní zaplatiť?
  • Sugescie, príkazy a príklad zo života, ktorý totálne zmení váš pohľad na správanie ľudí
  • Fatálne príklady toho, ako aj obrovské firmy dokážu skaziť svoju prezentáciu
  • Prečo aj profi copywriteri musia svoje texty niekoľko krát prepísať a upraviť, kým ich pustia do sveta

Čo o spolupráci s Danielom napísali?


„Pri vytváraní môjho webu som natrafil na Daniela úplnou náhodou. Zo začiatku som netušil, aké sú jeho skúsenosti v písaní obsahu, ale už po prečítaní prvých viet som vedel, že je profík vo svojom obore. Vytvoril mi texty ktoré boli nie len pútavé, ale dokázali zároveň predávať. Okrem napísania predajných textov mi zároveň aj poradil, aké zmeny na webe zaviesť tak, aby to viedlo k zvýšeniu predaja. Daniel, patri ti veľká vďaka. Cením si každú jednu tvoju radu a pomoc.“

Pavol RujakABEK SK, s.r.o.

"Tvorím klientom atraktívne webové stránky na mieru a k tomu patrí aj tvorba textov. Práve Daniel mi jeho odbornými znalosťami pomohol a poradil mi, ako vytvárať vynikajúce texty, vďaka ktorým teraz dokážem robiť ešte lepšiu prácu a činiť tak mojich zákazníkov spokojnejšími. Daniel vie čo hovorí a určite doporučujem jeho služby v oblasti tvorby psychologicky ladených webových textov."

Peter ĎuranaCEO & Founder, iSYSTEM Studio

„S Danielom a jeho prácou v oblasti psychológie predaja som veľmi spokojný. Je vždy ochotný poradiť a pomôcť s ľudským prístupom a má veľmi chytré postrehy, ako posunúť biznis (projekt) o úroveň vyššie.“

Jozef ZajacAutor projektu Futbalcup.sk

Pre koho tento workshop nie je určený?

Tento workshop neprinesie úspech ľuďom, ktorí sa chcú chovať neeticky a chcú manipulovať ľuďmi. Ďalej nie je určený pre všetkých a nebudem spolupracovať s ľuďmi ktorí si myslia, že cesta k úspechu je dláždená predávaním podvodných a pochybných služieb a produktov.
Pre všetkých spomenutých tento workshop nie je.

Pre koho sú tajomstvá psychológie predaja a NLP určené a komu prinesú úspech?

  • PodnikateľomMajiteľom menších a rodinných podnikov, pre trvalé zlepšenie výsledkov pri rozvoji svojho podnikania a pri získavaní klientov, a predaji produktov a služieb. A taktiež pre zabránenie strát a zbytočnému plytvaniu investíciami a časom
  • Terapeutom, Koučom, Špecialistom, Učiteľom, Lektorom, Poradcom..., ktorí sa chcú presadiť na trhu a získať rôzne výhody v konkurenčnom boji. Nadobudnuté znalosti im umožnia taktiež začať budovať stabilný a dlhodobý vzťah so zákazníkmi založený na dôvere.
  • Začínajúcim a aj mierne pokročilým Markeťákom a Copywriterom, ktorí chcú odhaliť doslova zázračné spôsoby budovania vplyvu a chcú sa naučiť tvoriť bohaté zmyslové texty tvoriace vplyv hlboko v podvedomí, ktoré budú silne priťahovať pozornosť zákazníkov.
  • Predajcom a Obchodníkom, ktorí pochopia nekonvenčné spôsoby budovania dôvery so svojimi klientmi a chcú pravidelne navyšovať svoje predaje nielen v online, ale aj offline svete. Taktiež im tento workshop umožní vyvarovať sa drahých komunikačných chýb, vďaka ktorým môžu prichádzať o klientov, ak ich nespoznajú.

Tento workshop je ďalej určený každému, kto:

  • používa internet ako nástroj získavania klientov a zárobku
  • chce zarábať viac peňazí pri vynaložení nižšieho úsilia
  • sa nevie predať a už dlhšie sa trápi so získavaním klientov
  • chce zvýšiť výkonnosť svojich reklám a minimalizovať riziko strát
  • by sa rád naučil postupy, ktoré používajú najlepší marketéri a copywriteri pre maximalizovanie zisku
  • sa chce naučiť komunikovať smerom k najhlbším potrebám svojich klientov
  • túži obohatiť svoju komunikáciu a prezentáciu o významné prvky z málo známej psychológie vplyvu a nadchnúť svojich čitateľov alebo poslucháčov
  • sa chce vyhnúť a zabrániť stratám pri rozbiehaní biznisu a byť o cenné kroky vpred už na začiatku
  • chce začať budovať svoju kariéru tým, že bude platený za tvorbu textov pre podnikateľov a firmy
  • kto si myslí, že na tvorbu úchvatných textov a porozumenie ľuďom sa človek potrebuje narodiť alebo mať magický talent
  • chce porozumieť práci svojho tímu alebo podriadeným a nechce sa nechať napáliť špekulantmi a amatérmi

Tento workshop taktiež prinesie úspech každému, kto aspoň z časti rezonuje s textami uvedenými na tejto stránke

100% Vám garantujem spokojnosť


Know how, ktoré mám pre vás pripravené, som dával dohromady dlhú dobu a som si istý tým, čo sa vás chystám naučiť. Bude sa jednať o výživný mix, ktorý som vytvoril z psychológie vplyvu NLP a stratégií internetového predaja. Tie majú za úlohu pomôcť vám pochopiť skutočné potreby svojich klientov a rovnako tak zvládať predávať viac bez toho, že by ste sa s tým museli trápiť.

V živote si však budúcnosťou nemôžete byť istý a aj napriek všetkému uvedenému existuje nízka pravdepodobnosť toho, že po skončení nebudete presvedčený o spokojnosti a preto máte moje slovo, že vám peniaze vrátim, ak ma o ich vrátenie požiadate do 30tich dní.

Aby sa tak nemuselo nikdy stať, dám vám k dispozícii skutočne to najlepšie, čo som sa naučil, aby som vám pomohol a aby ste mali z nášho spoločného stretnutia čo najväčší výtlak.

Aká je investícia do workshopu

 „Tajomstvá psychológie predaja a NLP v online marketingu?“

Investícia do tohto workshopu je teraz:

397€

Celkom sa bude jednať o dva dni plné vzdelávania (celkom 16 učebných hodín), ktoré budú zahŕňať stretnutie v príjemnom prostredí s podobne naladenými ľuďmi, ktorí chcú získať úplne NOVÉ informácie a na ich základe vylepšiť ziskovosť svojho podnikania alebo profesie.

Workshop bude prebiehať v dňoch 27 - 28.1.2018 (Sobota a Nedeľa), v čase od 09:00 do 18:00, v priestoroch villy Nečas v Žiline (pri Celulózke 3494 - oproti autobazáru aaa auto). V cene je zahrnuté kurzovné, tréningový materiál, ľahké občerstvenie a pitný režim.

POZOR – možnosť prihlásiť sa na workshop za túto cenu každým dňom klesá

Tento workshop je na Slovenskom a Českom trhu jediný svojho druhu a cena, ktorú som pre začiatok nastavil, sa pri jeho pokračovaní zvýši.

Navyše, kapacita salóniku v hoteli je obmedzená na maximálny počet ľudí 13. Z toho dôvodu je dôležité prihlásiť sa čo najskôr a začať využívať senzačné nástroje a postupy, ktoré by ihneď chceli konatelia obrovských firiem a rozsiahlych e-shopov, keby o nich vedeli.

Na prihlásenie na workshop vám zostáva už len:

Čo všetko vás v súvislosti s týmto workshopom zaujíma?


Ako dlho bude trvať workshop psychológie predaja a kam mám prísť?

Tento workshop bude prebiehať v dňoch 27 - 28.1.2018 (Sobota a Nedeľa), v čase od 09:00 do 18:00, v priestoroch villy Nečas v Žiline (pri Celulózke 3494 - oproti autobazáru aaa auto). V cene je zahrnuté kurzovné, tréningový materiál, ľahké občerstvenie a pitný režim.

Má zmysel prísť na tvoj seminár, ak už ovládam základy marketingu a psychológie predaja? Čo v prípade že som na tieto témy už navštívil nejaký kurz alebo seminár?

Áno, má to zmysel, pretože základy sú vždy len základy podobne ako pri stavbe domu, kedy samotné základy neznamenajú, že ste už vybudovali nádherný a príťažlivý domov svojich snov. Aj tam budete postupne potrebovať odborníkov, ktorí Vám pomôžu postaviť kvalitné steny, strechu, elektroinštaláciu, vytvoriť ohromný interiér a dokončiť to poukladaním nádherného nábytku. Ja tvrdím, že je vždy možné niečo zlepšiť a niečo urobiť iným spôsobom tak, aby bol výsledok vynikajúci. Práve preto je tento workshop pre vás výbornou voľbou aj za takýchto okolností. Ak ale stále váhate nad tým, či pre vás bude prínosné tento dvojdňový seminár absolvovať, prihláste sa. Garantujem vám vrátenie peňazí a to znamená výbornú vec - nemusíte sa rozhodovať teraz a strácať čas zbytočným váhaním. Príďte a rozhodnite sa až tam, či to za to stálo.

Zvládnem tvoj seminár aj v prípade, ak teraz o psychológii predaja a predajných textoch neviem nič?

Áno, určite ho zvládnete a to aj v prípade, ak o tom teraz neviete nič. Bude pre vás vynikajúcim vstupom do sveta vplyvu v marketingu a pri dosahovaní väčšieho úspechu. Nielenže rozvinie vaše chápanie v týchto oblastiach, ale naviac vám umožní naučiť sa to, čo by ste museli inak dlhodobo študovať a učiť sa napríklad z vlastných neúspechov. Ručím za to, že z workshopu budete odchádzať s konkrétnymi stratégiami a postupmi, na základe ktorých budete môcť vylepšiť svoje podnikanie.

Je možné použiť know how z tohto seminára aj inak, ako v marketingu?

Know how ktoré sa naučíte, významne obohatí vaše komunikačné schopnosti a rozvinie pochopenie ľudskej mysle. Na základe toho potom zvládnete nielen výrazne vylepšiť svoj online marketing, ale budete schopný zaujímavejšie komunikovať a taktiež významne povyrastie jedna z veľmi dôležitých zložiek úspechu - vaša emočná inteligencia.

Mám na tento workshop záruku toho, že budem spokojný?

Určite áno. Garantujem to, čo sa vás chystám naučiť a aj vrátenie peňazí.

Čo je to vlastne NLP?

NLP je špeciálny druh psychológie, ktorá vznikla na základe modelovania najúspešnejších terapeutov, vyjednávačov, podnikateľov a obchodníkov. Cieľ bol zistiť, akým spôsobom to najúspešnejší z nich robia, keď dokážu to, čo sa ostatným nedarí. Potom vzali vzory ich myslenia a spôsoby komunikácie a vytvorili model, ktorý dnes poznáme pod názvom NLP - neurolingvistické programovanie.

Čo ak chcem ísť na tvoj seminár, ale nechystám sa hneď tie znalosti a schopnosti používať - nezabudnem ich?

Mojim hlavným cieľom je, aby ste znalosti a schopnosti, ktoré budeme na tomto dvojdňovom tréningu preberať a rozvíjať, v prvom rade pochopili. To znamená, že sa vyhneme strate času, ktorá by vznikla zbytočným obkecávaním a miesto toho sa budeme zaoberať stratégiami a princípmi, na ktorých to stojí. To spôsobí, že ich budete pohodlne vedieť použiť aj s odstupom dlhšieho času.

Nie je náhodou cena 297€ za tento dvojdňový workshop vysoká? Oplatí sa to?

V prvom rade je táto cena určitou investíciou, ktorej výšku dokážete ohodnotiť vzhľadom k tomu, k čomu ju vztiahnete. Bude pre vás cena 297€ vysoká aj vtedy, ak pomocou know how, ktoré za tie peniaze získate, dokážete zvýšiť svoju efektivitu a trvale zarábať násobky tejto sumy? Bola táto cena vysoká pre môjho známeho, ktorý dosiahol obrat takmer 400 000€? Sám mi potvrdil, že by kľudne dal aj 10 000€ za tie informácie, pretože zistil, akú veľkú silu majú a čo všetko je s ich pomocou možné. A pritom suma 297€ je stále len zlomok ceny oproti tej, ktorú by ste zaplatili niekde v zahraničí, kde sú informácie podobného charakteru cenené podstatne vyššie oproti nášmu SK - CZ trhu.

Zaujíma vás ešte niečo ďalšie, čo som doteraz nevyjasnil?
Napíšte mi a ja vám odpoviem alebo sa rovno prihláste

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely vyřešení vašeho dotazu.